Samen door Australie en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Bart Zwiers - WaarBenJij.nu Samen door Australie en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Bart Zwiers - WaarBenJij.nu

Samen door Australie en Nieuw-Zeeland

Morgen vertrek ik.

Morgen middag om 13.20 vlieg ik richting Australie.
Mijn eerste landing is in Taipei. Hier heb ik een pauze van 11 uur. Ik ben benieuwd of ik die tijd goed door zal komen en of ik me ga vermaken. Daarna zal ik doorvliegen naar Brisbane (Australie) waar Merel op mij zal wachten. Hier zijn we dan 1,5 dag en dan gaat onze reis samen door naar Nieuw-Zeeland. Zondag avond om 18.30 landen we samen in Auckland en daar zal onze reis beginnen. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Liefs bart

Recente Reisverslagen:

12 April 2013

Onze tour op Fraser Island en het Bush Camp.

02 April 2013

Reis door Australie

18 Februari 2013

Onze Campertour

15 Februari 2013

Eindelijk samen

14 Februari 2013

Tussenstop Taipei
Bart

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3638

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 22 April 2013

Samen door Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: