Tussenstop Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Bart Zwiers - WaarBenJij.nu Tussenstop Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Bart Zwiers - WaarBenJij.nu

Tussenstop Taipei

Blijf op de hoogte en volg Bart

14 Februari 2013 | Taiwan, Taipei

Jaja, daar sta je dan. Met je rugtas op het vliegveld van Taipei.
Het grootste deel van de reis heb ik gehad. Ik hoef nu nog maar 3 uurtjes te wachten en dan vertrekt het vliegtuig naar Brisbane. Ik heb me prima vermaakt het 1e deel van de reis. Je kon schietspelletjes op de playstation doen en films en muziek luisteren/kijken. In Bangkok heb ik 1,5 rond gelopen op de luchthaven. Overal even gekeken en wat gedronken. Der vlucht van Brisbane naar taipei had deze jongen lekker de oogjes dicht. Dat stuk ging het snelst. Nu sta ik hier inmiddels al 7 uur op het vliegveld in Taipei. Dit vliegveld ken ik nu inmiddels ook bijna uit mijn hoofd. Ben nog even buiten wezen wandelen maar het is erg mistig. Wel jammer, want links en rechts hoor ik allemaal vliegtuigen maar ik zie er geen 1. Toch is er genoeg te zien en beleven. In het vliegtuig kreeg ik allemaal Chinees eten. Ben dus hier maar direct een broodje gezond gaan halen bij de Burger King. Als je zo overal is heen loopt kom je nog is wat tegen. Zoals nu..... Een pc met gratis internet. Wel 30 minuten maar net genoeg om even wat erop te zetten. Ik ga zo nog even de Tax Free winkels een beetje bij langs lopen en langzaam naar mijn Gate. Ik zag net dat het helemaal de andere kant op is. Sta dus nu mooi verkeerd. Maarja dat geeft niet. Heb toch 3 uur de tijd. Deze vlucht duurt nog 9 uur en dan land ik op Brisbane. Daar zal Merel mij met open armen ontvangen. En ik zal met open armen daarin vliegen.

Als ik weer internet heb, laat ik weer even wat weten.
Liefs

Ohja, en waar ik elke keer weer raar van sta te kijken. Er lopen hier een paar van die lui rond met tandarts monddoekjes op. Ik heb geen idee waarom. Maar ziet er niet uit.

Laterrrr......

  • 15 Februari 2013 - 13:13

    Daantje Pappie:

    Ha wereldreiziger,
    Zo te horen valt het allemaal wel mee, gelukkig maar.
    Mooi dat je even gratis op het net kon, heb je gelijk je mam gerustgesteld.

    Die mondkapjes zij tegen smog en eventueel griep etc. doen ze in Azië wel meer.

    Ik hoor net van Marina dat jullie een camper gaan huren (In New Zealand neem ik aan?) Ze had je vader gesproken vanmorgen vandaar.

    Kusje voor Merel en het beste verder

    Doi Daan

  • 15 Februari 2013 - 13:23

    Marina:

    Hey Bart, fijn dat de reis goed is gegaan en dat je veilig bent gearriveerd! Nu even acclimatiseren en dan maar weer verder op reis richting Nieuw Zeeland. Leuk zo'n verslag op het vliegveld. We blijven jullie volgen. Heel veel plezier, maak er wat moois van. Groet Marina

  • 16 Februari 2013 - 13:45

    Moolenkampjes:

    heel veel plezier en geniet ervan

    groetjes de moolenkampjes

  • 24 Februari 2013 - 13:58

    Hessel En Rika:

    Leuk even te zien te horen hoe je vlucht is geweest. Geniet ervan.....!
    Hgr voor jullie beiden.We gaan het volgen. H en R

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 3639

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 22 April 2013

Samen door Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: