Eindelijk samen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Bart Zwiers - WaarBenJij.nu Eindelijk samen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Bart Zwiers - WaarBenJij.nu

Eindelijk samen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

15 Februari 2013 | Australië, Brisbane

Kijk aan, eindelijk even de mogelijkheid om even wat op mijn blog te zetten. Vanaf Taipei ben ik doorgevlogen naar Brisbane. Hier stond Merel mij op de wachten op het vliegveld. Voordat ik door de deur liep werd ik gecontroleerd door een hond van de douane. Gelukkig mocht ik doorlopen....Maarja, en dan.....Dan sta je voor de deur met een Exit bordje erboven op. Alles begon te trillen en in mijn buik stond alles ongeveer op z'n kop. Kreeg bijna het ene been niet meer voor m'n andere. Had eigenlijk niks meer onder controle... Daar ging ik dan. Door de deur en daar zat Merel met een roos in haar handen al 2,5 uur op het vliegveld op mij te wachten. Wat een super gaaf en bijzonder weerzien was dat. Het was een gevoel wat ik hier niet op kan schrijven want daar zijn geen woorden voor. Eindelijk kon ik Merel weer vast houden. Ik denk dat we ongeveer een half uur elkaar geknuffeld hebben. Wauw. Daarna ook zeker de 1e 24 uur elkaar niet losgelaten. Merel had een kamer geregeld in een hostel ongeveer 10 min lopen vanaf het station. In Brisbane hebben we 2 nachten geslapen. We hebben Brisbane bekeken en het leukste was dat we elkaar echt super veel te vertellen hadden. Heeeeel veeeeel bijgekletst samen. Hier in het centrum hebben we een Camper geboekt in Nieuw-Zeeland. Zondag 17-02-2013 vlogen we om 12.20 vanuit Brisbane naar Auckland.

  • 25 November 2013 - 16:26

    Merel Beijer:

    Hee lieverd,

    Ik zie dat je geen enkele reactie hebt op deze blog! Stom zeg! Het was toch wel een heel mooi en fijn moment van de reis!

    I love you!

    Kusje je meisje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 3637

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 22 April 2013

Samen door Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: